10/02/2023 - 11:07
We houden allemaal van een goed verhaal. Zo eentje dat blijft hangen, waar je regelmatig aan terugdenkt en dat je vol vuur doorvertelt aan iedereen die het horen wil. Dankzij storytelling profiteert ook jouw business van de kracht van een sterk verhaal en vindt jouw ideale klant als vanzelf de weg.
Herinner je je nog hoe je als kind aan de lippen hing van mama of papa die een sprookje voorlas voor het slapengaan? Hoe de juf of meester in de klas je meenam in een spannend verhaal waardoor je even alle gevoel voor tijd en ruimte verloor? Hoe je met plezier je slaap liet om dat ene boek tot het einde uit te lezen? Een goed verhaal is goud waard. En dat geldt niet alleen voor een goed boek.
Met een bedrijf, merk of product is het net zo. Slaag je erin om je publiek mee te nemen in jouw verhaal en de vonk te laten overslaan, dan komen ze maar wat graag bij jou aankloppen. Gedaan met koude prospectie, met tijd steken in offertes die toch niets opleveren, met mensen met handen en voeten proberen uit te leggen wat je voor hen kan betekenen. Eenmaal je je verhaal helder hebt, vinden de juiste klanten als vanzelf de weg naar jou.
Net als een succesvol gerecht of een goede roman, kan ook een sterk verhaal niet zonder enkele cruciale ingrediënten.
Wil je meer, en vooral de juiste, klanten aantrekken?
Wil je professioneel communiceren, op een manier die bij jou past?
Wil je efficiënter en met meer plezier ondernemen?
Wil ook jij inzetten op storytelling?
Hou dan zeker mijn website in de gaten en kom alles te weten over het online traject 'Communiceer met een sterk verhaal' dat ik binnenkort lanceer. Zeker zijn dat je niks mist? Schrijf je meteen in op mijn maandelijkse nieuwsbrief.
Deze website maakt gebruik van cookies.